Gala

Am fost în seara aceasta la Gala la care am participat, evident, în calitate de reprezentant al companiei pentru care lucrez!

Evenimentul în sine m-a bucurat din mai multe motive: am revăzut oameni dragi, am cunoscut în offline oameni cu care comunicam frecvent doar în portal şi am văzut că în România asta gri, tristă, în care mizeriile, superficialitatea, penibilul şi indolenţa aproape ne acaparează percepţia asupra realităţii, multor oameni încă le mai pasă de comunitate, încă mai cred că nu muncesc degeaba şi că ţara aceasta are o şansă.

Sunt câteva exemple care m-au impresionat în mod special. Un domn care se luptă de ani de zile cu Parkinson şi care nu se mulţumeşte să câştige zilnic o bătălie cu boala, ci vrea să le fie sprijin şi altor pacienţi care suferă ca şi el.

Momentul în care i-am cunoscut pe unii dintre oamenii care s-au ocupat de Gala nu a făcut decât să aducă în mintea mea un gând: “ştiam eu de ce îmi place de ei”. În seara aceasta ei au fost răsplătiti din plin pentru implicarea în campaniile pe care le deruleaza, mai ales ca de curand au lansat mai multe jocuri cu masini.

No comments:

Post a Comment