Un vis devenit realitate

Nu ma asteptam ca tot ce mi-am propus pana la 30 de ani chiar sa se intample. De foarte multe ori, atunci cand stai si te gandesti la toate planurile tale nu te astepti chiar sa se realizeze toate. Oarecum e o greseala, dar depinde si din ce persepctiva privesti si unde te plasezi tu vizavi de aceste planuri, cum le gandesti de la bunul inceput.

Poti sa-ti faci planuri marete, mai mari decat poti duce sau poti sa iti faci planuri reale care stii ca se pot realiza fara prea mare efort din parte ta.

Eu pe la 18 ani mi-am zis ca pana la 30 trebuie sa am casa, masina si o relatie serioasa cu care pe la 33 sa pot face un copil. Uite ca cele trei puncte s-au realizat si urmeaza imediat copilul. Pana atunci mai am un singur gand :D sa ma apuc de ceva sedinte de epilare definitiva ca sa nu mai am probleme de acest gen in timpul sarcinii. Cred ca ar fi minunat :D

No comments:

Post a Comment